Thursday, January 24, 2008

有些事

有些事情如果我想说,我就会说。毕竟我是个藏不住心事的人,也是个爱讲话的人。虽然我一直那么高调,但是有些事,如果我不说,那就是不想说。虽然这个机率很少,因为我真的很喜欢跟别人讲我的事,但,有些事,我已经很累了。没什么好说的。

所以,既然我不提,你们就别问。
当然,你能关心我。可是,我既然不愿意说了,那我有没有跟你说,跟我有没有把你当好朋友,是两回事。


有些事,没有什么好说的。
就是这样。

7 comments:

Anonymous said...

keep something to urself,
it's ok 2 do so;
not necessary u gotta explain every motive or decision u made.

Anonymous said...

memory delete.....
—u know who i am——

Anonymous said...

做你自己,你知道我们都会支持你,是对是错,都不重要,重要的是你自己的心。你的条件不错,不需要有这种烦恼。focus on your homework!!!
sis

Anonymous said...

good lord!! i feel like a biatch... i hope that you dont get mad at that certain someone, get mad at me makes me a lot better.

i promise not to be a biatch anymore x 1000

Bell Ng said...

想问一句很废的问题,你是水瓶座的吗?

yH said...

双鱼

Anonymous said...

我有没有跟你说,跟我有没有把你当好朋友,是两回事
这个我非常十分绝对赞同!