Tuesday, June 24, 2008

刁曼。结语

我不明白,我都没头晕,怎么晕船了?
而且双手麻痹。
吓都吓死自己。
没办法,来回船程吐了两次。

浮浅,真的很有趣。
不会游泳的自己,刹那间,好像会游泳了。
还多亏了救生衣的浮力。

我很怕水。
不管有多安全,在水中我还是害怕的。
所以,我相信我不适合海边的生活。
我还是适合陆地上的生活。

浮浅,让你置身于海底世界。
被底下的景物吓呆了。
好多鱼。

第二天的浮浅,在Marang Rock那好多水母。
也被吓呆了。
小小只的水母,迎面而来,想躲也躲不掉。
只好留下身上刺痛的感觉。

遇到了另两对情侣。
一起共度了三天两夜。

结论:他说,应该都不会去海边玩了。
我想,我们还是适合陆地。

7 comments:

Anonymous said...

Sorry if I commented your blog, but you have a nice idea.

Anonymous said...

Considering the fact that it could be more accurate in giving informations.

Anonymous said...

It could challenge the ideas of the people who visit your blog.

Anonymous said...

The nice thing with this blog is, its very awsome when it comes to there topic.

Anonymous said...

why your blog got so many weird comment? >_<"

Haha~ I guess, your body pressure can't tolerate sea pressure? -_-" Hmmm... but island very fun neh... =) Next time, eat anti-vomit pill before you board on the boat. Then, you will feel better. =)
Glad that you still had fun! ^^

yH said...

i also dunno... scare me only.. keke. i mean those comment.

CKC said...

去了redang发觉海边很好玩。。。哈哈。。